فــــــــــــــــــــــریاد من
فــــــــــــــــــــــریاد من
..................
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 5 مرداد 1391برچسب:, توسط آنه شرلی |

به ستوه آمده ام..

از این پیله تنگ

وتاریک...

دلم لک زده برای

پروانه شدن..

رها کن مرا درهوای خود

بال پریدنم باش.

بگذار درهوای تو

پروانگی کنم......



نظرات شما عزیزان:

ماهی
ساعت17:03---7 شهريور 1391
زیبا بود.ممنون.

حمید
ساعت13:16---17 مرداد 1391
سلام . . .
زنگ تفریح :
گل خریده بودم، بردم خونه دادم به مامانم. گفت: گله؟ گفتم: پ ن پ آفساید بود داور قبولش نکرد!
بدرود .


حمید
ساعت19:44---8 مرداد 1391
سلام . . .
سهم انسان از هستی به وسعت قلب مهربان اوست ، بی شک تمام هستی سهم توست
راستی من تو رو لینکت کردم ، اگه خواستی تو هم لینکم کن
بدرود.


حمید
ساعت16:49---8 مرداد 1391
سلام . . .
سهم انسان از هستی به وسعت قلب مهربان اوست ، بی شک تمام هستی سهم توست
بدرود.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.