فــــــــــــــــــــــریاد من
فــــــــــــــــــــــریاد من
..................
نوشته شده در تاريخ جمعه 12 اسفند 1390برچسب:, توسط آنه شرلی |

دلم گرم خداوندی است که با دستان من گندم برای یا کریم خانه میریزد/ چه بخشنده خدای عاشقی دارم که میخواند مرا با انکه میداند گنهکارم /دلم گرم است میدانم بدون لطف او تنهای تنهایم.


خـــــــدایــــــــــــــــــا در گلویم ابـــر کوچــکی ست که خیــال بـارش نـــدارد. میــــــشود مــرا بــغل کنـــی ؟!


 

من خدا را دارم... کوله بارم بر دوش، سفری میباید... سفری تا ته تنهایی محض هر کجا لرزیدی از سفر ترسیدی، فقط آهسته بگو: من خدا را دارم

 
اگر تنها ترین تنهایان شوم باز هم خدا هست او جبران تمام نداشته های من است


منـــــــــی که درکنارش تـــــــــو نباشد بزرگتــــــرین پارادوکس دنیـــــــــــاست.


 


نظرات شما عزیزان:

سیما
ساعت18:37---25 اسفند 1390
خداوندا .........خداوندا قرارم باش ........یارم باش......جهان تاریکی محض است میترسم ......کنارم باش

شهریار
ساعت18:11---12 اسفند 1390
خدا هرچی رو که بخوای برات فراهم میکنه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.