فــــــــــــــــــــــریاد من
فــــــــــــــــــــــریاد من
..................
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 18 تير 1391برچسب:, توسط آنه شرلی |

 

مثل ان مسجد بین راهی تنهایم....

         هرکس هم که میاید مسافراست....

                میشکند هم نمازش را هم دلم را.......

                              ومیرود.

 

 

دلگیرمـــ... از تمام مردم شهر!

      تمام این "من" ها ...!

           همان هایی که از بالا نگاهت میکنند!

        کنارت می نشینند...

                 برایت بغض میکنند...

  از غم هایشان میگویند تا تو ... لب به اعتراف باز کنی!

               قصه ی زیستن هایمان ... همیشه همین بوده...!

                       همیشه, همین گونه ...
                                                                                                        دلتنگی ها را ... به رخ هم میکشیم ...!

                                                                  هاااای که ...

                                                                                       من از تو ... " آدمـ..." ترم !



نظرات شما عزیزان:

حمید
ساعت17:16---5 مرداد 1391
سلام آنه . به خدا از وبلاگت خیلی خیلی خوشم اومد ، مخصوصا اون مطلبی که درش خودتو به مسجد سر راهی تشبیه کرده بودی .
من تو رو لینکت کردم .
راستی اگه حوصله کردی و دوس داشتی یه سری هم به ما بزن
بدرود.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.