فــــــــــــــــــــــریاد من
فــــــــــــــــــــــریاد من
..................
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 18 تير 1391برچسب:, توسط آنه شرلی |


لبخـــندمـــ را بریـ ــ ــدم
           قــاب گــرفتمــــ
                    بــ ــه صـورتـم آویختــم !
                              حــالا بـا خیــال راحــت
                                       هــر وقتـــ دلـــــمـــ گـــرفتـــ
           بغـــض ” مـیکنمــــ …

 



من فقط دارم سعـے مـےکنم همرنگ جماعت شــوم

             اما مـےشود کمے کمکم کنـےـد....

                                    آے جماعتــــ ....!

                                      شما دقیقآ چـﮧ رنگـے هستـےـد...؟؟!



نظرات شما عزیزان:

saeed_Tabriz
ساعت19:59---9 مرداد 1391
همرنگ جماعت شدن خیلی سخته من که نتونستم چون هربار رنگشونو عوض میکنن اما ای کاش همه آدما میتونستن رنگ انسانیتو درک کنن

شهریار
ساعت22:12---3 مرداد 1391
تو رنگ خودتو داری فکر خودتو داری جماعت تو رو رنگی میکنند پس خودت باش تا رنگی نشی

گلنوش
ساعت0:25---18 تير 1391
سلام وبلاگ قشنگی داری خوشحال میشم به من هم سربزنی وباهم تبادل لینک داشته باشیم.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.