فــــــــــــــــــــــریاد من
فــــــــــــــــــــــریاد من
..................
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 14 تير 1391برچسب:, توسط آنه شرلی |

تو دختری با پسر بودن فرق میکنه.....

آره دیگه چون تو دختری رفتارهاتم باید متفاوت باشه.

حتی اگه اینا رو کسی بهت نگه عرف جامعه به اصطلاح اسلامی مامجبورت میکنه

اینجوری فکر کنی.من نمیدونم ما آدم ها رو زمین هستیم که زندگی کنیم

یا اومدیم که همش دنبال قوانین پوچی باشیم که برای خودمون ساختیم.

اشتباه نکن منظورم اسلام نیست منظورم این حصاریه که برای خودمون ساختیم.

به قول حسین پناهی(کافر نمیشوم هرگز چون به نمیدانم های خودم ایمان دارم)

حرف من سر اینه که بابا چرا وقتی تو خیابون داری با کفش هات راه میری اگر

ازشون خسته شدی نمیتونی درشون بیاری بعد با پای برهنه وسط خیابون راه بری.

چون بهت میگن طرف مشکل داره.من میگم زندگی کردن این نیست.لذت بردن از

زندگی این نیست.درسته دنیابرای آدم ها باقی نمیمونه ولی خدا نیاوردتت اینجا

که زندگی نکنی البته اونجوری که دوست داری چرا؟چون مردم درمورد تو فکر میکنن.

حرف میزنن.نمیدونم چرا ما آدم ها تو زندگیمون به بیشترین چیزی که اهمیت میدیم

حرف بقیه است که حالا یا از سر حسادته یاتعصب یا حماقت.

یه جمله خیلی قشنگ هست که میگه

((زندگی یک ثر هنریست نه یک مسئله ریاضی.بهش فکر نکن ازش لذت ببر.))

یا به قول گاندی((درد من از تنهایی نیست از مرگ مردمانی است که گدایی را

قناعت،بی عرضگی را صبر،با تبسمی برلب حماقت خود را حکمت خدا میدانند))

تو رو خدا بیا من و تو مثل بقیه فکر نکنیم.....



نظرات شما عزیزان:

saeed_Tabriz
ساعت20:11---9 مرداد 1391
این دردیه که هیچوقت خوب نمیشه چیزیه که هست و نباید باشه اما هست و این بودنش داره منو از بین میبره مثل تمام چیزایی که دوسشون دارم اما هیچکاری نمیتونم بکنم

شهریار
ساعت22:16---3 مرداد 1391
افرین پس خودت باش ولی در حدی که زیاده روی نشه

sajad
ساعت18:36---11 تير 1391
سلام
وبلاگ جالبی داشتید
خوشحال میشم به وبلاگ من سری بزنی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.