فــــــــــــــــــــــریاد من
فــــــــــــــــــــــریاد من
..................
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 13 تير 1391برچسب:, توسط آنه شرلی |

 

 

 

برای دوستای خوبم توی لینک های وبلاگ لینک دانلود

آهنگ های آلبوم مدارا از شهرام شکوهی رو گذاشتم.

آهنگ های خیلی قشنگی داره.من که

خیلی دوسشون دارم.

 

 

 

 

 

 

 

 

همین طور چندتا از دکلمه های شاعر بزرگمون

(حسین پناهی)



نظرات شما عزیزان:

شهریار
ساعت23:09---8 مرداد 1391
د انلود زدم ممنون زیبا بودن

شهریار
ساعت22:19---3 مرداد 1391
حسین پناهی شخصیت متفاوتی داشت خیلی متفاوت با بقیه منم فکر میکنم همینطور باشی متفاوت با بقیه

younes
ساعت17:52---23 تير 1391
سلام سلام ...................
خیلی خیلی مرسی به خاطر شخصیت حسین پناهی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.